تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات پزشکی به هرگونه سامانه، وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم، ماشین‌آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم‌افزارها اطلاق می‌شود که توسط تولیدکننده برای انسان (به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل) جهت حداقل یکی از اهداف زیر ارائه می‌گردد:

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات پزشکی به هرگونه سامانه، وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم، ماشین‌آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم‌افزارها اطلاق می‌شود که توسط تولیدکننده برای انسان (به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل) جهت حداقل یکی از اهداف زیر ارائه می‌گردد:

مشخصات بلاگ

بر اساس قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور رسیدگی به امور تجهیزات پزشکی، در سال ۱۳۶۴ دفتر تجهیزات پزشکی در معاونت درمان تشکیل و سپس ساختار آن در سال ۱۳۷۲ به اداره تغییر یافت. به ضرورت اهمیت و گستردگی کار، اداره با عنوان اداره کل تجهیزات پزشکی در سال ۱۳۷۶ ارتقاء یافت.

به استناد بندهای ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۷ ماده ۱ قانون تشکیلات و وظایف وزارت متبوع و تبصره ۵ ماده ۱۳و تبصره ۲ ماده ۱۴ و تبصره ۲ ماده ۳ مقررات امور پزشکی، دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی و مواد ۲۴ و ۲۵ و ۲۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲ و بر اساس آیین‌نامه تجهیزات پزشکی مصوب بهمن ماه ۱۳۸۶ و بازنگری شده مصوب ۱۳۹۴، اداره کل تجهیزات پزشکی به نمایندگی از وزارت متبوع، مسئول نظارت و ارزیابی و احراز اصالت سلامت، کیفیت و ایمنی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی و اعطای مجوز به متقاضیان در خصوص اقدامات و فرآیندهای گوناگون در عرصه تولید، واردات، صادرات، توزیع، عرضه و خدمات پس از فروش می‌باشد.

وسیله پزشکی در آیین‌نامه تجهیزات پزشکی ایران به شکل زیر تعریف می‌شود:

هرگونه وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم، ماشین آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم‌افزارها که توسط تولیدکننده برای انسان (به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل) جهت حداقل یکی از اهداف زیر ارائه می‌گردد:

-تشخیص، پیشگیری، پایش، درمان یا کاهش بیماری

-تشخیص، پایش، درمان، تسکین، جبران یا به تعویق انداختن صدمه یا معلولیت

-تحقیق و بررسی، جایگزینی، اصلاح آناتومی یا یک فرایند فیزیولوژیک

-حمایت‌کننده یا پشتیبانی‌کننده حیات

-کنترل بارداری

بایگانی

سنسور داخل دهانی نیو لایف مدل Digisens

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳ ق.ظ

سنسور داخل دهانی نیو لایف مدل Digisens


سنسور داخل دهانی نیو لایف مدل Digisens: حسگرهای RVG به عنوان جایگزین رادیوگرافی وارد بازار شدند، این سنسور نیازی به فیلم رادیوگرافی ندارد و وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. حسگرهای RVG عاری از آسیب اشعه ایکس هستند و دوز تابش را تا 75 درصد کاهش می دهند. سنسور Newlife RGB مدل Digisens یکی از تجهیزات تصویربرداری ساخت کشور ایتالیا می باشد.نرم افزار ویرایش تصویر سنسور RVG ژانویه یک مدل نمایش پورت قدرتمند و پیشرفته با قابلیت ارتقاء است که می تواند فایل ها و بیماران را مدیریت کند، زوم و کیفیت را تغییر دهد و رندر سه بعدی را انجام دهد. .

ویژگی های سنسور RGB Digisens
دارای آشکارساز CMOS و فناوری تصویربرداری با وضوح بالا.
دارای سیستم پردازش تصویر پیشرفته است.
سنسور USB 2.0
دارای لایه فیبر نوری است.
وضوح تصویر 20 خط در میلی متر است.
20 میکرومتر پیکسل
ضد آب و مقاوم در برابر مایعات، رطوبت و آلودگی های محیط دندانپزشکی
تشخیص دقیق و آسان تصویر.
نمایش تصاویر در 2 ثانیه
مدیریت آسان تصاویر ذخیره شده
قابل نصب در شبکه های ویندوز
اندازه سنسور 1.2
آسان برای استفاده
کیفیت تصویر HD
نویز پایین
با گوشه های گرد
طبق استانداردهای اروپایی ISO و CE
ضخامت آن 5.4 میلی متر است.
دارای کابل به طول 3 متر می باشد.

یکی از مهمترین مزایای این روش موارد زیر است: افزایش ضریب ایمنی برای سلامتی به دلیل کاهش دوز اشعه ایکس به میزان 75 تا 80 درصد، بنابراین تقریباً هیچ خطری برای تشعشعات اشعه ایکس وجود ندارد. این سیستم ﻣﺸــﺎﻫﺪﻩ ﺳــﺮﻳﻊ ﻭ ﺣﺬﻑ ﻻﺯﻡ ﻻﺯﻡ ﺟﻬﺖ ﻇﻬﻮﺭ ﺛﺒﻮﺕ ﻓﻴﻠﻢﻛﺎﻫﺶ ﻫﺰﻳﻨــﻪ ﻫﺎﻯ ﻫﺎﻯ ﺑﻪ ﺣﺬﻑ ﻓﻴﻠﻢ ﺭﺍﺩﻳﻮﮔﺮﺍﻓﻰ ﻇﻬﻮﺭ ﺛﺒﻮ ﺛﺒﻮ ﺩﻗﻴــﻖ ﻭ ﺭﺍﺣــﺖ ﺍﺯ ﺍﺯ ﺗﺼﺎﻭﻳﺮ ﺑﺎ ﺭﺯﻭﻟﻮﺷﻦ ﺑﺎﻻﭘــﺮﺩﺍﺯﺵ ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺎ ﻧــﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻯ ﺍﻓﺰﺍﺭﻯ ﺍﻓﺰﺍﺭﻯ ﺗﻤﺎﻣﻰ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﻛﺎﺭﺍﻳﻰ.

کاتالوگ

جهت مشاهده محصولات بیشتر کلیک فرمایید

  • hasan ke

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی